en vecka<3

Nu är våran älskling en vecka gammal.. Fattar inte vad den här veckan har tagit vägen, den har gått så fruktansvärt fort..
 

♥Mamma & Pappa älskar dej mest av allt♥


 Johan va in med Krille till Gävle för att titta på den nya jaktaffären som har öppnat där.. Då sa jag åt honom att svänga förbi Barnens hus & köpa en ny badbalja.. Vi har en, men vi vill ha en ny.. Den som vi har tittat på tidigare är mycket bättre..

Medans Johan åkte så städa jag lite, Anna va här & gosa me Robin medans..
Mamma har varit här med & greja.. Hon lagade mat åt mej & Johan, vilket va väldigt skönt.. tack så mycket mamma♥

Jag satt mej i soffan med Robin medans mamma lagade mat.. Både jag & Robin somnade som två stockar..



Nu vill sötnöten ha mat!!!

                                                  puss

Vad har du på hjärtat?
Postat av: Anonym

De är bara så roligt att träffa er alla tre, du vet ju att jag saknar jag er... Ni var så söta du och Robin när ni sov.Man tittar bara å njuter. God natt på er alla sov så gott... <3

2009-04-21 @ 22:01:12
Postat av: Ellmina

Ååh vad söta ni är. Blir alldeles tårögd :)

2009-04-22 @ 08:12:22

Vad har du att säga?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0