brorsan´s födelsedag...

Lördag:

Jag & Johan åkte hem till pappa & Ann-Christin för att hälsa på.. Pappa kom hem ifrån Norge i fredags & ska vara hemma tills jag fyller den 13 april=) Vi satt ute & prata bra länge i solen, vilket härligt väder de va igår.. Sen kom pappa på att han skulle såga ner grenar från två stora lönnar.. Så då börja pappa med de, Johan åkte hem & böt om för att hjälpa till..

Själv gick jag runt och plocka upp alla tjocka grenar, tänkte att det kanske skulle få igång förlossningen men icke sa nicke... Allt slit med grenarna i onödan, men men......

Vi firade Jimmy igår hos mamma, eftersom hon skulle jobba idag.. Eftersom Jimmy har tagit hål i tungan så blev det ingen tårta för honom, istället vart det soppa=)

Söndag:

Idag fyller min kära bror 23 år... Grattis Grattis till honom.. Idag ska vi till pappa för att fira honom...




 Snyggaste kortet..

Ikväll blir det väl mat hemma hos Anna & Krille om inget annat händer..

Så har min helg sett ut...
                                                                                        see you♥

Vad har du på hjärtat?
Postat av: joppis

Grattis på jimmy!:)

2009-04-05 @ 14:05:43
URL: http://lofstroem.blogg.se/

Vad har du att säga?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0