badning=)

Idag har Robin mest sovit hela dagen=) lilltussen..



Imorse låg han på soffan & mös medans jag & johan åt frukost..
 
 morgonmys♥

 hjärtat´s fötter

 min hand & sötnöten´s händer

Robin momor, moster, farmor & farfar har varit på besök idag..

Nu på kvällen har vi badat Robin & det gick jätte bra.. Han va så duktig våran lilltusse♥

 älsklingen badar

 ser ju inte helt nöjd ut...

 redo för kvällsmys i soffan♥

Jag fick min födelsedagspresent av Johan idag, de va en sony ericsson C905 med 8,1 megapixel kamera♥

Tack så mycket älskling, du är helt underbar♥

Nu ska jag titta på tv med mina favoritpojkar...

                      puss


Vad har du på hjärtat?
Postat av: Joppis

gud såå söööt eran lilla son är :)

Kommer förbi någon dag igen och hälsar på, ha det bra. Älskar er sötnosar<3

2009-04-22 @ 21:19:49
URL: http://lofstroem.blogg.se/
Postat av: Mormor

Kanon fina kort på hjärtat. Ha de så bra, puss Robin godnatt från Mormor <3

2009-04-22 @ 22:20:33
Postat av: alexandra

vilken liten sötnos, grattis :) hoppas allt är bra med er. kramar / alexandra

2009-04-23 @ 17:28:47
URL: http://allexaandra.blogg.se/

Vad har du att säga?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0